50 års fest

Blir inget Tegel för min del. Får ändå inte dricka något och pallar inte med massa fulla 94:or vid nyktert tillstånd.
Känner mig så sjukt nöjd över mig själv som skriver detta. Får inte- ska inte. Så är det.
Annars får magen sota och jag massa tid att ångra mig över att jag ändå gick ut och fuckade up magen igen. Så osmart är jag inte!
I morgon bitti när jag vaknar kommer jag må bra (hoppas jag) och känna mig nöjd över mig själv som avstod.
Tihi, bästa egobosten att göra något gott för sig själv och bevisa att man kan avstå frestelser.
Åkte till Västerås för att fira Mickes födelsedag (mosters man)
Det var trevlig t att träffa släkten och Micke var så glad, tror och hoppas att han med familj hade en toppenkväll!!
Maten var supergod och dem hade hyrt in ett band haha. Jag tyckte bandet var sådär men huvudsaken var att födelsedagsbarnet gillade det!!
Två män med kilt ville också gå på fest
Mina kusiner bor så mysigt. Jag älskar att komma dit och bara koppla av och få perspektiv på saker och ting.
Utanför tomten på baksidan, mynnar Kolbäcksån och det är sååå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0