Det finns dom som flyger fria i sin bur

Dröm inte om din verklighet, gör verkighet av din dröm

Åh är så lycklig. Vi lever bara en gång, kom ihåg att ta vara på din tid!! (Jag lever med uppfattningen att tron om ett nytt liv efter döden är en tankeflykt från dagen då man tillslut upphör att existera.)
Därför kan jag inte nog påpeka hur viktig var dag är. NJUT av varje sekund och andetag!!!

Vår tid är nu och min uppgift är att göra det jag mår bra av och med omsorg ta hand om de fina människor jag har fått chans att ha i min närhet.

Bra vänner är så otroligt viktigt. Det spelar egentligen ingen roll hur ofta man ses eller hörs. En vän finns där oavsett.



Har haft en helt underbar dag och en perfekt avslutning på dagen.
Det blev som sagt en sväng till havs med siktet inställt på Linanäs och därtill middag.
Hur mysigt som helst! Underbara människor!
Finns nog inte en enda som inte uppskattar sommaren och allt där till?
Jag tycker att man blir mer fri och allt blir så mycket enklare och värdefullt på sommaren. Det känns som att även människan vaknar till liv, inte bara djuren och naturen.
Snart är det också midsommar, helt galet och jag har noll planer.. Men men, saker och ting har en förmåga att lösa sig :) Tycker att spontanitet och impulsivitet är så mycket roligare och spännande.
I samtliga fall blir dessa ögonblick så mycket mer minnesvärda och roliga, än de planerade ting, som allt för ofta, mer eller mindre blir till en besvikelse då förväntningarna befinner sig någonstans uppe månen.
Jag har två tokbra kameror som jag älskar men på något konstigt vis har jag lyckats städa(?) bort mina två tillhörande batteriladdare till kamerorna vilket nu har resulterat i två döda kameror. Don´t like.
Fattar inte hur jag lyckats "slarva" (okej jag gillar inte att erkänna att jag är en slarvig person..) dem i min lilla lya.
Så har fått roa mig med mobilen idag. Trååååkigt!!
Ett äldre par kände för att ta flyget till restaurangen. HAHA!
Värsta jag sett.
Tack för en bra dag. Borde styras snart igen.
Nu ska jag sova och ladda batterierna för morgondagen. Ska bila med mina kära morföräldrar till Västerås där mina kusiner bor. Födelsedagsfestisar är så festligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0