Jag lever!

 
Vet att jag har varit lite frånvarande här på bloggen. Har varit sjuk sedan i torsdag och i stort sett inte lämnat sängen.
För er som undrar hur det är med magen så har den skött sig UTMÄRKT när jag har varit sjuk. Hahah trodde den skulle pajja ihop totalt men den har skött sig. Antagligen ligger det en del i mormors påstående, jag har tagit det lugnt och inte stressat runt som jag i vanlighetens ordning annars har satt som standard i mitt liv... Men jag ska försöka hålla fast i mitt "nya liv" där stress, oro och bråk är 100% otillåtet. Mår så jävla mycket bättre i hjärnan när jag mår bra i magen. 
 
I morse vaknade jag dock frisk som en nötkärna och begav mig hem till mamma vid lunchtid för att pussas med min älskade lilla kiseflicka och sola.
Haha gud vad jag tycker om den lilla katten. Så fort hon hör min röst kommer hon galopperande över tomten och hoppar upp i mitt knä. Kärlek.
 
Nu kom jag precis hem och ska slänga mig i duschen för att möta upp Madde. Vi ska fira midsommar tillsammans och måste styra upp oss. Vi ska åka med en killkompis båt över till Möja på fredagen för att sedan om lördagens väder tillåter sätta kurs mot Sandhamn. Drööööm!
Bara vädret blir bra så kan den här helgen inte bli annat än perfekt!
 
Tog med kameran idag men eftersom jag bara slappat järnet vid poolen så blev bilderna, liksom dagen rätt lama men viktigast är att jag har haft en skön dag!
 
Just det, mitt hår har börjat komma tillbaka, det rasade ju boksavligen av när jag var sjuk så jag var tvungen att klippa av det... åååh det suger, vill ha långt håååår... men som ni ser så har det vuxit en bit i alla fall:D
 
 
Min lilla jägare jagar flugor och fjärilar, en lagom size på offer enligt henne!
 
 
 
 
 
Tidigare var min plan att köpa massa baddräkter för att jag skämdes så jävla mycket för mitt ärr, men nu bryr jag mig inte. Har tejpat  24 timmar om dygnet för att uppnå finaste läkningen... Läkaren har rått (heter det så imperfekt av att råda) att göra så ett år framåt då det tar ett år för ärret att uppnå sin fullständiga, färdiga läkning.
 
 
 
Fuskade till det med lite olja idag, men inte gjorde det någon skillnad. Kändes bara som att jag skulle smälta bort...
 
 
 
 
Puss& Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0