Kärlek gör ont och vi går sällan hela ur.

Jag har aldrig tidigare varit kär.
Jag har aldrig tidigare älskat någon.
Det här var mitt första förhållande och du var mitt allt.
Jag kan fortfarande minnas glädjen som spred sig i min kropp när du sa att du älskade mig.
Jag var din skatt som du funnit längst ner i djupet, nersjunken i dyn.
Igår krossades mitt hjärta.
Det gör så ont när den man älskar hugger en i ryggen.
Du visade ditt rätta jag och jag tog det hårt.
Men livet är som en resa genom skratt och tårar, nu vandrar jag vidare på min färd i ensamhet.
Det som varit kommer aldrig mer igen.
Idag är en början på mitt nya liv och du har ingen del i det.
Jag hatar att jag äskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0