Lev i dag, i morgon kan det vara för sen.

Satt precis ute för att fånga de sista solstrålarna för dagen.
Helt underbart vilket vackert väder vi har haft idag. Jag har legat i solen i stort sett hela dagen och lyssnat på Gyllene Tider. GT hör så sommaren till!!!!! Blir fortfarande som galen när jag hör "Sommartider" och "Ljudet av ett annat hjärta".
Hade med min guds gåva till öronen. Nämligen min helt underbara högtalare som jag köpte för 5 år sedan. Shiii vad tiden springer. Denna underbara pryl levererar jämnt och har aldrig någonsin gjort någon besviken (hehe).
Dock höll jag volymen nere idag för att inte tära på grannarnas tålamod.
En musikfri dag för dem, kunde jag allt bjuda på :)
Panen för kvällen var att möta upp en tjej som jag länge, länge velat utbyta ett och annat ord med. Vi känner egentligen inte alls varandra men ändå så har vi så mycket gemesamt. Känns tryp som att jag redan känner henne.
Tyvärr körde något ihop sig för henne så vi bestämde oss för att ses en annan dag.
Så nu ska jag i stället med ett par sköningar ut på böljan den blå. Hur soft som helst i detta väder!
Hoppas ni allihop har haft en bra dag och jag önskar er en fortsatt trevlig kväll :)
Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0