Säger som Nalle Puh; Håhå jaja, jag tror det blir regn idag...

... Hoppas inte!
Solen har strålat vackert och troget hela dagen, men nu har molnen tornat upp och börjat ta över.. Tråkigt.
Ska eventuellt till Tegel i kväll på After Beach och svepa x antal coca cola. Om jag vågar tänja på gränserna så kanske jag lyxar till  ett glas vin men vi får se vad vädret och magen bestämmer.
Skulle vara riktigt trevligt att gå ut och träffa lite vänner och det var verkligen inte igår jag var på tegel. Så nog vore det spännande och se om stället står kvar alltid ;).
Jag tycker det är toktrist att vara sjukskriven och gå runt i ensamhet här hemma, men snart är det semestertider och det gillas! Snart kan jag tära på mina vänners ledighet hehehe.
Hittade lite mysiga bilder från underbar roadtripp till Cp´s landställe som ligger bortåt Norrtälje-hållet.
HUR MYSIGT PLACE SOM HELST!!
Hittade för övrigt gammelmormors turkosa gamla eka, förtöjd vid bryggan där vi solade på dagarna.. Vad är oddsen??
Lo bjöd självklart på sång & dans..
Bra bränna...
Nu ska jag springa in i duschen och så får vi se vad vädergudarna bestämmer sig för.
Ha de´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0