Är du rädd för vatten? Det är inte jag.

Jaha, nu har jag antingen gått och blivit förkyld såhär på försommaren eller så har pollenallergin kommit tillbaka. Jag vet inte vilket det är, eller om det är en blandning av dem. Det enda jag är säker på är att jag mår för jävligt hur som helst.
Släpade mig ner till Ica och plockade med mig allt onyttigt jag kunde komma åt. Har levt på proviva nu de senaste dagarna för min mage skull, men nu skriker kroppen efter energi.
Nerbäddad i sängen med jordgubbskräm, nudlar, chips och vit choklad visades så lägligt top model på tv.... hmmm.... aja men jag orkar faktist inte bry mig. Är man sjuk så är man.
Nu ska jag slå på någon bra film och sedan sova innan kroppen exploderar av snor och hostatacker.
På tal om krämpor så har jag de senaste dagarna haft kramp/värk i fötterna. Vad fan är det och vad beror det på?? Haha det jätteoskönt för det släpper inte !!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0