Att komma försent till en fest är som att hoppa på en karusell i farten.

Grattis på födelsedagen Lo!

På tal om födelsedagar så hittade jag för ett tag sen ett så jäkla torrt skämt. Det lyder:
Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att den som firar flest födelsedagar är också den som lever längst.
....Så låt oss fira! Grattis än en gång kära Lotten, ses i kväll!!
På tal om ingenting så hittade jag ett fynd på Ikea i Västerås här om dagen, när mormor och jag var påväg hem från kusinerna. Ikea höll på att renovera upp visningsdelen för garderober och sålde därför ut alla visningsexemplar till kraftigt reducerade priser-
Jag slog klorna i en garderob med ordinarie pris 9 000 kr som till min stora glädje var nersatt till 3995 kr hur grymt är inte det lixom???
Ska ju göra sovalkov i garderoben och i och med detta ingrepp så försvinner mina klädförvaringsmöjligheter så en ny, stor garderob var ett måste!!!! Är så glad!! Jag brukar aldrig annars fynda reaprylar men det här gången lyckades jag allt!
Nu ser dock min lägenhet ut som att en bomb har smällt av, garderoben som är 250 cm hög och 200 cm bred ligger ner i vardagsrummet och upptar all yta. Får nästan lite klaustrofobi-känsla, men idag ska grannens son komma över och kolla på elen, så förhoppningsvis kan renoveringen börja snart. Längtar till allt är i ordning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0