Lat Latare Linnea

Hehe... råkade somna i solstolen med mobilen bredvid mig och den gillade tydligen inte värmen lika mycket som jag... SKRÄLLL!
Hur som helst, Hej hopp allihopa!
Första dagen på länge jag inte har haft ont i magen!!!! YEEEEY!
Gjorde en så jävla korkad grej igår, men när man har haft konstant ont i magen ett längre tag är det tillslut svårt att behärska sig.
Mina morfintabletter åkte fram för ett tag sen igen och igår blev det nog för mycket. Har tillbringat natten tillsammans med toaletten i ett fast grepp, skakis, kallsvettandes och totalt lost. Inte smart.
Ringde N, (fast jag vet vet vet att jag borde låta bli) och bad honom komma över men svaret blev nej, han ville att det skulle vara för alltid då... o inte bara för natten...
Så det blev att sova själv. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Men men, nu ska jag inte klaga mer, sedan jag slog upp ögonen i morse har dagen varit helt underbar!
Åkte över till mamma och hängde lite med brorsan vid poolen. Thank God att solen skiner idag. Kändes så skönt att ligga och såsa i en solstol och göra exakt INGENTING en hel dag! Allt jag behövde göra var att vända mig som en pannkaka då och då för att uppnå en maximalt jämn bränna!
Kom precis hem nu och ska springa in i duschen och bli en ny människa tänkte jag! Ska iväg och träffa en kompis som jag inte har träffat på läääänge länge. Ser fram emot det!
Har pratat med N idag och han ville att vi skulle höras framåt kvällen och bara prata, men jag vill inte. Känner att vi har sagt nog till varanda. Finns inte så mycket kvar att säga och det är alldeles för många knutar på vårt förhållande för att det någonsin skulle fungera. :(
MEN HUR FAN SÄGER MAN NEJ TILL DEN MAN FORTFARANDE ÄLSKAR??? Kärlek är fan inte lätt. Fuck it.
Wiiie, satt precis och lyssnade lite på Flo rida, Turn around. Tycker fortfarande hemsk mycket om den låten och jag vill bara dansa. Känns helt omöjligt att sitta still till den melodin!
Hehe juste måste bara berätta... Min bästa vän Sarah var på tegel igår. Vi skulle egentligen gått dit tillsammans (behöver kanske inte berätta närmare varför jag inte drog dit...?)
Hon var såååå besviken (som vanligt de senaste 2-3 åren.) Tegel är inte som förrut. Alla vakter man en gång kände är utbytta och de forna gästerna vi gillade har ersatts med 94or och därtill. Fan det suger att bli gammal hahaha!
Vi måste helt enkelt hitta ett nytt hak att hänga på så fort jag får dricka igen! Can´t wait!
Har hört att Patricia, gaybåten ni vet ska va helt sjukt bra!!!! Tror jag ska dit och svänga mina lurviga någon gång!
Annars vore det bara soft att sitta och ta någon drink på någon uteplats, med lite skön musik i bakgrunden och inte som på Public, här i Åkersberga. Det stället är så jävla dåligt. Musiken är sviiiinhög så man inte ens kan föra en normal konversation med den man sitter bredvid, utan måste skrika... sen finns finns det heller ingen plats att dansa så jag fattar inte varför musiken är uppe i en ljudnivå som gör det fullt möjligt att blåsa ut rutorna med???
Tog i alla fall lite bilder hemma hos mamma idag och som ni ser, solen stod högt på himlen! :D
Mitt lilla djur har hållt mig sällskap i stort sett hela dagen, liggandes på mina ben. Sedan blev min mammas ena hund sotis och klängde sig upp i solstolen. Dessa djur alltså haha.
Tror inte ens att han satt bra där...
FINALLY, fick jag solstolen för mig själv!!!!!
Finns nog få som dyrkar solen så mycket som jag gör. Kanske något jag kommer få ångra när åldern satt sina spår men va fan, förhoppningsvis har jag en man som äääääälskar mig ändå + att han själv för den delen antagligen inte heller är så jävla fräsch, med hår i öronen, i näsan och rent av kanske drabbats av impotens?
Näpp, "Never regret something that once made you smile"...
Solen gör mig på bra humör så varför inte njuta av den?? ;)
Ha en fortsatt trevlig dag all of you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0