Lillebror, snart kommer du hem

Tänk, ett år har snart gått sen du klev på det där planet en tidig morgon.
Ett år ingen av oss någonsin kommer glömma
Ett år fyllt av upplevelser
Vi har haft fullt upp på olika håll, du och jag.
Men snart kommer du hem och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag har saknat dig.
Orden gör helt enkelt inte känslorna rättvisa.
Dock är jag glad att du inte varit här då jag mått som sämst, utan i stället fått chans att i stället minnas det här året med ett leende på läpparna.
Du åkte till USA, som ett barn och kommer nu hem med bagaget fyllt av minnen och förhoppningsvis glödje, nu 18 år gammal.
Jag är så glad för din skull att gjorde den gär resan, den var du verkligen värd, min fina lillebror.
Du har blivit så stor lillebror, så klok och duktig.
I Maj kommer jag och resten av familjen för att hälsa på dig.
Till dess håller jag mig uppdaterad här hemma och följer med glädje de steg du tar.
Jag är så stolt över dig och älskar dig massor min fina bror.
<3 <3 <3
Tänk, ett år har snart gått sen du klev på det där planet en tidig morgon.
Ett år ingen av oss någonsin kommer glömma
Ett år fyllt av upplevelser
Vi har haft fullt upp på olika håll, du och jag.
Men snart kommer du hem och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag har saknat dig.
Orden gör helt enkelt inte känslorna rättvisa.
Dock är jag glad att du inte varit här då jag mått som sämst, utan i stället fått chans att i stället minnas det här året med ett leende på läpparna.
Du åkte till USA, som ett barn och kommer nu hem med bagaget fyllt av minnen och förhoppningsvis glädje, nu 18 år gammal.
Jag är så glad för din skull att gjorde den gär resan, den var du verkligen värd, min fina lillebror.
Du har blivit så stor lillebror, så klok och duktig.
I Maj kommer jag och resten av familjen för att hälsa på dig.
Till dess håller jag mig uppdaterad här hemma och följer med glädje de steg du tar.
Jag är så stolt över dig och älskar dig massor min fina bror.
Haha just det, en turtle har du köpt också.
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0